תוכנית עריכת התמונות הטובה ביותר של AI עבור PC 2024

כמו שאומרים בפתגמים, תמונה אולי שווה אלף מילים, אבל הנושא של צילום תמונה בלבד הוא רק חלק ממשוואת הצילום, בין אם אתה צלם מקצועי ומנוסה במקצוע ובין אם אתה סתם חובבן שאוהב צילום פורטרטים ונופים, תהיו בטוחים שבסופו של דבר בהחלט תזדקקו לתוכניות בינה מלאכותית לתמונות. הסיבה לכך היא שמצלמות דיגיטליות לעיתים אינן מסוגלות לתת לכם את האיכות הרצויה לכם, בין אם מבחינת תאורה, רמת הצללה, התאמה וכיול צבעים , הוספת כמה אפקטים מקצועיים, או אפילו על מנת להיפטר מזיהומים ואלמנטים שעלולים לגרום לעיוות של התמונה.

במהלך השנים האחרונות, ההסתמכות שלנו על תוכניות עריכת תמונות של בינה מלאכותית (AI) גדלה הודות לפיתוח וליכולות המדהימות שלה, מכיוון שהיא מכילה מספיק יכולות כדי לעזור לכל המשתמשים לערוך, לשנות ולצייר תמונות עם בינה מלאכותית כדי לשפר ולשפר האיכות והמראה הסופי שלהם מבלי להתפשר על הדיוק והפרטים המקוריים של התמונה, וכל זאת במינימום מאמץ.

נכון לעכשיו, איננו צריכים עוד ללמוד קורסים רבים לעיצוב גרפי או ללמוד מודלים תלת מימדיים כדי לתפעל מעט את התמונות שלך לפני שתשתף אותן עם חבריך או קהל היעד באתרי רשתות חברתיות, מכיוון שתוכנות בינה מלאכותית לתמונות מחשב הצליחו לקצר לנו לחלוטין את הדרך, והם לא מצריכים… עם מעט מאוד ניסיון והתרגלות, בלחיצת כפתור תוכל ליישם את הרעיון שלך, ליישם את הפרויקט שלך, ולהוסיף הרבה עריכות נפלאות לתמונות שלך להפוך אותם ליצירות יצירתיות מדהימות.

אחרי שאמרתי את זה לגבי תוכנת עריכת תמונות בינה מלאכותית, למה אתה מחכה הבא? אני חושב שאתם עדיין מחכים להכיר את תוכנות הבינה המלאכותית הטובות ביותר לתמונות למחשבים בשנת 2024. בעניין זה, הרשו לנו להסביר לכם מהן התוכנות הללו ומהן התכונות הבולטות ביותר שמבדילות בינן לבין תוכנות אחרות.

למשתמשים בטלפונים אנדרואיד, אתה יכול לעקוב אחר רשימת תוכניות הבינה המלאכותית הטובות ביותר לתמונות עבור אנדרואיד , אשר מספקת לך יישומים מהפכניים רבים המתמחים בהקשר זה  משתמשי אייפון יכולים לעקוב אחר רשימת התוכנות הטובות ביותר לעריכת תמונות בינה מלאכותית לאייפון כך שיוכלו לערוך את התמונות שלהם בטכניקות הבינה המלאכותית הטובות ביותר.

תוכנת הבינה המלאכותית הטובה ביותר למחשב האישי בשנת 2024

1. Adobe Photoshop CC

אדובי פוטושופ הוא עורך תמונות מקצועי שאינו זקוק להקדמה וזמין בכל מערכות ההפעלה של המחשב האישי, כולל Windows או Mac.אתם יכולים להיות בטוחים ב-100% שגם הצלמים המקצועיים והמוכשרים ביותר עדיין מסתמכים על התוכנית הזו בזכות הכלים הנפלאים ותכונות שהיא מציעה לשיפור העיצובים. ולשפר את האיכות האסתטית של התמונות במינימום המאמץ האפשרי. עם זאת, אם להיות כנה איתך, תוכנית זו דורשת לימוד של כמה שיעורים וקורסים כדי שתוכל להבין את הכלים שלה ולדעת כיצד השתמש בהם כדי להשיג את התוצאות הנפלאות הרצויות בתמונות שלך.ההיבט השלילי הנוסף הוא שהתוכנה אינה חינמית, אך תצטרך. תוכל לרכוש אותה במחיר גבוה לאחר תקופת הניסיון של השימוש, שמסתיימת רק 7 ימים לאחר השימוש בו.

אך בצד החיובי מדובר בעורך תמונות מקיף המתאים לכל המשתמשים, בין אם הם רק חובבנים ובין אם מדובר במקצוענים כאחד, לאחרונה הציגה אדובי כלים רבים המבוססים על בינה מלאכותית עבור התוכנית, באמצעותם המשתמש יכול לרטש תמונות ולהתאים צבעים ורמות תאורה בכמה לחיצות בלבד. לדוגמה, דרך כפתור המסנן העצבי, תוכל לשנות הבעות פנים, להיפטר מעיניים אדומות, להתאים את עובי השיער ועוד היבטים טכניים רבים של התמונה. בנוסף, באמצעות כפתור Colorize החדש, תוכלו לצבוע תמונות ישנות בשחור-לבן בלחיצת כפתור, כל התכונות הנפלאות הללו גורמות לנו לשים אותה בראש הפירמידה של תוכנות עריכת התמונות הטובות ביותר בבינה מלאכותית למחשבים.

יתרונות התוכנית:

  • כמות עצומה של כלים ופונקציות שניתן ליישם כדי לשפר תמונות בכמה קליקים בלבד.
  • זמין בכל מערכות ההפעלה PC כולל Windows או Mac.
  • תקופת ניסיון חינם של 7 ימים.

חסרונות התוכנית:

  • זה לא הכי קל לשימוש ודורש קצת ניסיון.
  • המחיר של הגרסה המלאה גבוה מדי עבור חלק מהמשתמשים.

2. תוכנית טופז

טופז מאופיינת במספר רב של תכונות ורכיבים שהופכים אותה לאחת מתוכנות הבינה המלאכותית הטובות ביותר עבור תמונות ב-Windows או Mac, ויש לנו חזון אישי בהפיכתה לאחת התוכנות הטובות ביותר בגלל תקופת הניסיון החינמית של השימוש , שנמשך למשך 30 יום, מה שאומר שיש לך פרק זמן מספיק כדי לקבוע אם זו התוכנית המתאימה לשימושים המקצועיים או הפנאי שלך. תוכנית טובאז מאופיינת בקלות ובפשטות ומכילה ספרייה שלמה של כלים ייעודיים לעריכה ושינוי של תמונות המבוססות על טכניקות בינה מלאכותית, לרבות תכונות שונות כגון הפחתת רעש בתמונות, תיקון מעברי צבע, התאמת תאורה או התאמת הרמה. הצללה ועוד כלים רבים נוספים, כל זה זמין בלחיצת כפתור. כפתור, כלומר אינך צריך לערוך את התמונה באופן ידני כדי להגיע לרמה המשופרת והמקצועית של הדיוקנאות שלך.

בניגוד לפוטושופ, זה לא מצריך שום ניסיון קודם, וקל מאוד להבין את הכלים שלו ולהכיר את הפונקציות שלהם ומה הם יכולים לעשות רק בלחיצה עליהם, אבל זה לא אומר שהוא לא מתאים גם למקצוענים, כמו אנשי מקצוע בתחום הציור ימצאו כלים מתקדמים רבים להתאים ולהוסיף אפקטים מקצועיים ולשנות הגדרות תמונה באופן ידני באופן. נפלא, מה שיפה עוד יותר הוא שלמרות שהחברה שמה את כל הפוקוס על עריכת תמונות, היא לא עזבה את יוצרי התוכן מאחור, מכיוון שכל המשתמשים יכולים להפיק תועלת מעורך הווידאו המובנה הנתמך על ידי מנוע הבינה המלאכותית לעבודה על כל הסרטונים עם יותר מרזולוציה אחת, כולל HD ו FHD ואפילו UHD שהיא תכונה נהדרת לבעלי מצלמות דיגיטליות .

יתרונות התוכנית:

  • מהיר מאוד בעיבוד תמונות והחלת אפקטים.
  • היכולת לעדן את גוון העור ולהסיר פצעונים וזיהומים בלחיצת כפתור.
  • שיפור יופי הפנים על בסיס טכניקות בינה מלאכותית והיפטרות מעיניים אדומות.
  • היכולת להחליף את הרקע ולהציע דפוסי שמיים רבים ושונים כדי לספק נופים מדהימים ולייפות תמונות.
  • יכולת לשפר את רזולוציית הפרטים ולהתאים את חדות הניגודיות, רמת רווית הצבע, חשיפת התאורה והצבעים.

חסרונות התוכנית:

  • זה לא לגמרי בחינם והמחיר גבוה.
  • חסרים בו תכונות ארגוניות רבות ויכולת לערוך שכבות.
  • ייתכן שזו לא הבחירה האידיאלית עבור אנשי מקצוע בתחום העיצוב.

3. תוכנית ImagenAI

לעורכים ותיקים המנוסים בעריכת תמונות, קשה למצוא תוכנה המאפשרת להם אפשרות לערוך מספר קבוצות תמונות בו זמנית, וכאן ספציפית מגיע התפקיד הגדול של תוכנת ImagenAI, המכילה את כל הרכיבים והיתרונות. המעניקים לו את היכולת לשפר ולשפר את האסתטיקה של מספר רב של תמונות בבת אחת. כזו המבוססת על טכניקות בינה מלאכותית וללא פשרות על איכות או דיוק התמונה האמיתית.

אופן פעולת התוכנית שונה במקצת מתוכנות עריכה אחרות, שכן האפליקציה נתמכת בטכניקות למידת מכונה דרך הרשת העצבית המשולבת בליבת האפליקציה, המכילה אלפי עבודות, תמונות והגדרות שהוכנו מראש כדי להבין התוכן והנושא של התמונות, חוסך זמן רב למשתמש, והפיכת כל הכלים והפונקציות לזמינים. זה נחוץ בכמה קליקים בלבד.

באמצעות תוכנית זו, בלחיצת כפתור, תוכל להתאים את הניגודיות או רמת התאורה, או להתאים את הצבעים, הבהירות ויחס הרוויה, ולהחיל אפקטים ופילטרים מדהימים רבים כדי לשפר את התמונות שלך. למרבה הצער, כל התכונות הללו הן לא חינמי, שכן האפליקציה מבטיחה לכם את היכולת ליישם 1,000 אפקטים הנתמכים על ידי בינה מלאכותית בחינם. תצטרכו לרכוש את הגרסה המלאה, אבל תסמכו על כך שזו תוכנית שכדאי לרכוש, והכי חשוב, היא משתלבת נפלא עם כמה חיצוניים יישומי עריכה מקצועיים כגון Adobe Lightroom. קל ופשוט לשימוש ואינו דורש ניסיון קודם כל התכונות הללו הופכות אותו למשאב מצוין לחובבי עריכת תמונות או לאנשי מקצוע. בעבודת עיצוב.

יתרונות התוכנית:

  • זמין ב-Windows וב-Mac.
  • הוא מאופיין בביצועים מהירים תוך עיבוד תמונות והחלת אפקטים חדשים.
  • גרסה חינמית מאפשרת לכל המשתמשים ליהנות מ-1000 אפקטי AI בחינם.
  • הוא מכיל כמה תכונות שמתאימות לעבודה של אנשים מנוסים.
  • משתלב עם Adobe Lightroom.
  • הרבה אפקטים מוגדרים מראש.
  • היכולת לתקן פגמים בפנים, לרטש עור ולהתאים צבעים בכמה לחיצות בלבד.

חסרונות התוכנית:

  • מחיר התוכנית גבוה בהשוואה לתכונות שהיא מציעה.
  • זה דורש מעט ניסיון ואינו מציע מדריך או עקומת למידה כדי להבין את הפונקציות של הכלים שלו.
  • הוא אינו תומך בפורמט RAW, שעשוי להוות מכשול עבור צלמים מקצועיים.

4. תוכנית Luminar Neo

Luminar Neo היא לא רק אחת מתכניות עריכת התמונות הטובות ביותר בבינה מלאכותית, אלא היא הייתה אחת העצמאיות הראשונות בתחום זה. היא מאופיינת במספר רב של תכונות ורכיבים שמכשירים אותה להיות בחירה הכרחית עבור אנשי מקצוע ומקצוענים. מתחילים כאחד. באמצעות עורך התמונות הזה, אתה יכול לערוך את הכל… אתה יכול ליצור את התמונות שלך בצורה שאין שניה לה. בכמה צעדים בלבד וללא כל ניסיון קודם, אתה יכול להתאים את הצבעים, להסיר את הרקע מהתמונות או אלמנטים לא רצויים , רטוש את העור שלך, היפטר מפצעונים בפנים, שפר את הבהירות והתאורה של התמונות, והשתמש במאות אפקטי תאורה מקצועיים כדי לקבל תוצאה סופית מדהימה ללא כל פגמים.

אחת התכונות הנוספות של האפליקציה היא שהיא מכילה כמה כלים נוספים המוקדשים לסגנונות צילום. לדוגמה, ניתן להמיר את התמונה למצב פורטרט בלחיצת כפתור, או לנוף, או לשנות אופנה, או סגנונות מותאמים אישית לארכיטקטורה, נופים ועוד. קצת מניפולציה על זה התוכנית ותקבלו תוצאות מדהימות ותמונות מלאות חיים. אולי זה לא יהיה כמו פוטושופ, אבל לפחות לא תצטרכו לבלות שעות ארוכות מול זה כדי כדי ללמוד את הכלים והפונקציות שהוא יכול להציע לך. לפיכך, אם אתה רוצה עורך תמונות פשוט, קל לשימוש ואינטואיטיבי עם ממשק אינטואיטיבי ועמוס באינספור… יש לו תבניות מוכנות ואפקטים שונים, אז אתה יכול להיות בטוח שלומינר ניאו יהיה החבר הכי טוב שלך.

יתרונות התוכנית:

  • עידון הפנים, ריכוך העור והסרת זיהומים מהפנים בשניות בלבד.
  • שיפור תמונות אישיות, הרזיית הפנים, ייפוי השפתיים והשיניים ועוד הרבה דברים טובים בהתאמת צבע העיניים.
  • החלף את שמי הרקע באפשרויות וסגנונות רבים אחרים של שמים.
  • התאם את דיוק הפרטים ולא משפיע על הפרטים של התמונות המקוריות.

חסרונות התוכנית:

  • לא מתאים למקצוענים.
  • הוא חסר תכונות מתקדמות רבות, אינו תומך בעבודה עם שכבות וחסר תכונות ארגוניות.

5. Corel PaintShop Pro

ברגע שתעיפו מבט חטוף ב-Corel Paintshop Pro, תבינו מיד שזו התוכנית הרצויה שכדאי לכם לנסות, אגב, היא מאפשרת לכל המשתמשים תקופת ניסיון חינם של 30 יום, שהיא פרק זמן מספיק עבור בודקים, אבל תהיו בטוחים שזה ייקח לכם רק כמה שעות של שימוש כדי… אתם מקבלים את ההחלטה הסופית לרכוש אותו, וזאת הודות לכך שהוא מכיל את כל הכלים והתכונות שמתחיל ומקצוען צריך בעולם של צילום, ובזכות הכלים והפונקציות הנתמכות ע”י טכנולוגיות בינה מלאכותית. אחד המאפיינים של האפליקציה היא שהיא מכילה אינסוף מסננים ומסננים, ויש כלים ייעודיים להתמודדות עם עיוותים בפנים, כולל זה כולל פנים ריטוש, הסרת פצעונים, הסרת איפור, החלקת העור, התאמת צבעי הפנים והבהירות ועוד ועוד.

למרות שהתוכנית שמה את מלוא הפוקוס על הדרישות של מתחילים חסרי ניסיון, אנשי מקצוע ימצאו בתוכה ספרייה ענקית של כלים מתקדמים ואפקטים מקצועיים להתאמת איזון הלבן, צביעת תמונות ישנות, כיול תמונת HDR או התמודדות עם תמונות RAW והכל תכונות אלו מכשירות אותה להיות תוכנית אידיאלית לכל המשתמשים, ללא קשר לרמת הניסיון שלהם. תמצאו גם כלי ייעודי להעלמת עיוותים ורעש, ותמצאו כלי נוסף להפיכת תמונות ליצירות אמנות או לקריקטורות, וכלים נפלאים אחרים, אבל החשוב מכל היא התוצאה הסופית שתקבל. זה יהיה נהדר בלי שום השפעה שלילית על האיכות המקורית שלו.

יתרונות התוכנית:

  • אלטרנטיבה מצוינת לפוטושופ, למרות קלות השימוש בה.
  • כלי AI רבים כולל הסרת רקע, עיצוב תמונות, תבניות ומברשות.
  • התאמת תכונות תמונה כגון החלקת עור.
  • מחיר זול למרות התכונות הנהדרות שלו.
  • משתלב עם מספר רב של תוכניות עריכה אחרות.

חסרונות התוכנית:

  • זה לא לגמרי בחינם, אבל מספיקה תקופת ניסיון של 30 יום כדי לקבל את ההחלטה הסופית שלך.
  • זה דורש קצת השכלה כדי לשלוט בזה.

6. תוכנית Lensa

האם אתה רוצה לשחק קצת עם התמונות שלך למרות חוסר הניסיון שלך בהתמודדות עם תוכנות עריכת תמונות והכלים המורכבים שלהן? אין צורך להתבלבל או להעמיס עליך. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לנסות את תוכנית Lensa, שהיא עורך תמונות הנתמך על ידי טכניקות בינה מלאכותית. אתה יכול להשתמש בה כדי להפוך את התמונות המעוותות שלך ליצירות אמנותיות ויצירתיות עם מינימום מאמץ. התוכנית אינה דורשת שום ניסיון, השכלה או שיעורים. היא קלה לשימוש ופשוטה. היא מנתחת ומעבדת תמונות בפרקי זמן קצרים מאוד ומוסיפה התאמות ואפקטים רבים בכמה קליקים בלבד. אהבנו מאוד את תכונת עריכת הקסם בתוך התוכנית, המופיעה בשם Magic Correction, והיא אכן נקראת כיאה, שכן באמצעותה ניתן להחיל התאמות רבות לתמונה באופן אוטומטי ללא עייפות או מאמץ.

לדוגמה, אך לא רק, ניתן לשנות את צבע השיער, לשפץ את הפנים, להסיר את הרקע, להגדיר רמות שקיפות לרקעים, או להחליף אותם לחלוטין ברקעים אחרים, וכל זאת ללא כל התערבות ידנית מצדכם. יחד עם זאת, מדובר בתוכנת צילום הזמינה במערכות טלפונים חכמים, ותוכלו ליהנות ממנה לצלם תמונות רבות בכל מקום שתמצאו ומתי שתרצו, אך כמובן שהתכונות הללו אינן חינמיות לחלוטין, אך תהיו בטוחים שהיא שווה את כל הכסף שאתה משלם בתמורה. אם אתה רוצה לנסות את זה בחינם, אז יש לך גישה אליו. פרק זמן של 7 ימים כדי לבדוק אם זה שווה את הכסף שלך או לא.

יתרונות התוכנית:

  • זמין גם באנדרואיד וגם ב-iOS.
  • תקופת ניסיון חינם של 7 ימים.
  • מהיר מאוד בזמן עיבוד תמונות והחלת שינויים.
  • תכונת עריכה קסומה לשיפור הסלפי שלך בלחיצת כפתור.
  • היכולת לערוך מספר רב של תמונות בבת אחת.

חסרונות התוכנית:

  • עדיין לא זמין עבור מערכות PC.

7. תוכנית Aurora HDR

החברה האחראית לפיתוח התוכנית הנפלאה Luminar Neo היא אותה חברה שעומדת מאחורי תוכנת Aurora HDR, אך כפי שהכותרת שלה מראה לפניכם, גרסה זו במיוחד מנסה להתמקד לחלוטין בשיפור תמונות בעלות טווח דינמי גבוה באמצעות יכולות וטכניקות עיבוד של בינה מלאכותית התוכנית מסתמכת על מנוע בינה מלאכותית בפיתוח עצמי של Quantum HDR על מנת להתאים את כל תכונות התמונה ללא כל התערבות ידנית.אפשר להתאים צבעים, צללים, רמת בהירות, חשיפה, רוויה והגדרות רבות אחרות בלחיצת כפתור בלבד תכונות אלה שימושיות מאוד לחובבי צילום נוף, אך הן שימושיות באותו זמן לאנשי מקצוע ומהנדסים שרוצים לצלם סצנות מרובות של מבנים אדריכליים והנדסיים.

יחד עם זאת, אנו מבטיחים שלא תתמודדו עם כל בעיה בזמן השימוש בתוכנת Aurora, שכן התוכנה קלה לשימוש ובעלת ממשק משתמש פשוט.תוכלו להחיל שינויים רבים דרך תפריט ההגדרות המהיר המכיל רבות שינויים שנוצרו מראש כדי לחסוך את הזמן היקר שלך, בין אם אתה מעצב גרפי. ובין אם אתה צלם, תופתע ממספר התכונות הנפלאות שיש לתוכנית הזו, ותהיה בטוח שהיא אחת התוכנות הטובות ביותר שכדאי להשתמש בהן בתחום של שיפור איכות התמונות ושיפור הדיוק שלהן על ידי הסתמכות על בינה מלאכותית מבלי להתפשר על הדיוק המקורי שלהן.

יתרונות התוכנית:

  • עורך הבינה המלאכותית הטוב ביותר לעבודה על תמונות HDR.
  • Quantum HDR Engine לבדיקת פרטי תמונה ועיבודם במהירות רבה.
  • תומך בפורמט RAW.
  • תומך בעבודה על מספר שכבות.
  • זה משתלב עם תוכניות עריכה מרובות, כולל Photoshop, Adobe Lightroom, Apple Photo ואחרות.

חסרונות התוכנית:

  • עדיין חסרים בו כלים מתקדמים רבים.
  • אינו מכיל מברשת טיפול.
  • איטי בזמן עיבוד וטעינת תמונות.

באיזו תוכנת AI תמונה כדאי להשתמש ؟

למרות שמערכת התוכניות עליהן דנו איתכם במאמר זה עשויה להספיק לכל השימושים שלכם כעורכים מקצועיים ויוצרי תוכן, אם ברצונכם לעבור על החוויה בעצמכם ולחפש חלופות, עליכם לשקול שלושה קריטריונים בסיסיים כדי לקבוע אילו תוכנית עריכת תמונות בבינה מלאכותית שכדאי להשקיע בה, והקריטריונים הללו השלושה הם הניסיון שלך עם התוכנית, מספר הכלים והפונקציות שהיא מציעה לך, וכמובן גבולות התקציב הזמין שלך. אם כל הקריטריונים הנ”ל מתקיימים. בכל תוכנית, אז אתה חופשי לרכוש את התוכנית באופן מיידי.

תהליך רכישת תוכנית עריכת תמונות בינה מלאכותית אמורה להיות עסקה משתלמת עבורך, והכרחי שלתוכנית זו יהיו כמה מדריכים ועקומות למידה זמינות באינטרנט אם יש לך מעט ניסיון או שאתה מתחיל בכל זה שדה, כי ללא הוראות אלה אתה עלול להתקשות בהבנת התוכנית ותפקודיה.וכלים מורכבים שלה.

כמו כן, עליך לקבוע את סוג התמונות שאתה אמור לעבוד עליהן בעתיד או במסגרת ההתמחות העיקרית שלך, מכיוון שישנן תוכנות מסוימות המאפשרות לך להתאים תמונות אישיות בלבד, בעוד שאחרות מאפשרות לך לעבוד גם על נופים, וכן אחרים מאפשרים לך את היכולת לעבוד על מודלים תלת מימדיים ותמונות הנדסיות. שרטוטים אדריכליים, קריקטורות וכו’.

לכן, לפני רכישת תוכנה כלשהי, יהיה צורך לתת לעצמכם פרק זמן מספיק כדי לעבוד עליה, להשתמש בכל הכלים שלה, ולוודא את שיעור התועלת שלה עבורכם כדי שתהליך הרכישה יצליח.וודאו כי רשימת תוכנות שסקרנו עבורכם באמצעות מאמר זה נחשבות לתוכנות הטובות ביותר בתחום עריכת תמונות עם בינה מלאכותית, מבחינת ביצועים, כלים ופונקציות, אך היא מתאימה גם לכל התקציבים ולקטגוריות השונות של משתמשים, בין אם הם מתחילים או מנוסים.

מהן תוכניות עריכת תמונות בינה מלאכותית ؟

זוהי תוכנה ליצירת תמונה ע”י כתיבת תיאור אודותיה והמרת כל רעיון ליצירת אמנות המבוססת על טכניקות בינה מלאכותית ואלגוריתמי למידה עמוקה. תכונה זו נמצאת בשימוש נרחב, בין אם לצורך בידור ובין אם לצורך קידום ושיווק מוצרים. ועוד תחומים עסקיים רבים.

אתה יכול לדמיין כל דבר שעולה על דעתך ולהפוך אותו ליצירת אמנות, כמו שועל הזוכה במדליית זהב או דוב שנוסע לחלל כדי ליהנות מטכנולוגיות בינה מלאכותית, או בו זמנית תוכל להפיק תועלת מהפיצ’ר ב דרך מעשית יותר על מנת לקדם טוב יותר את המוצרים שלך, אך בסופו של דבר תצטרך להסתמך על תוכנות עריכה. תמונות המבוססות על בינה מלאכותית על מנת להוסיף את הטאץ’ הסופי שלך לתמונה ולשפר כל פגמים או שגיאות בתמונה ב תואם את התפיסה שלך לגבי הרעיון המקורי.

אבל כל זה אומר שלא תצטרכו לצייר שום דבר בעצמכם, ולא תצטרכו לשכור מעצב גרפי בשכר גבוה כדי לשווק את המוצרים שלכם, אלא תצטרכו לרכוש רק אחת מתכניות עריכת התמונות בבינה מלאכותית ב- כדי להשיג כל ציור אמנותי ולהפוך את הרעיונות המעשיים שלך לפרויקטים אמנותיים אמיתיים.

היתרון הנוסף של תוכניות אלו הוא בכך שהן מספקות לך את התוצאות הרצויות במהירות ובתוך רגעים, מה שמשחק תפקיד מרכזי בשיפור הפרודוקטיביות שלך וביכולת שלך לחלץ את העבודה שלך ולסיים לעבוד עליה במינימום מאמץ ומבלי לקחת זמן רב לעבוד על זה. בדרך זו, תוכל לסיים יותר עסקים ועמלות בזמן הקצר ביותר האפשרי.

מה ניתן לעשות באמצעות תוכנת בינה מלאכותית לתמונות למחשב ؟

עריכת תמונות בבינה מלאכותית אינה חדשה כיום, אך זכתה לשיפורים רבים ומרשימים במהלך השנים עד שניתן היה להסתמך עליה בעיקר לא רק לשינוי ותיקון תמונות, אלא גם להפקתן באמצעות תוכנות טקסט לתמונה עם הזמן נוספו עוד הרבה מהתכונות המבוססות על בינה מלאכותית.

אשר מאומן על מודלים ואלגוריתמים מתקדמים מטכנולוגיית למידת מכונה כדי לשרת מטרות רבות ושונות שכל עורכי התמונות, מתחילים ומקצוענים, שואפים אליהם. להלן קבוצה פשוטה של ​​כלי העריכה החשובים ביותר המבוססים על בינה מלאכותית שניתן למצוא ב- מספר רב של תוכנות מתקדמות לעריכת תמונות. :

  • הבהרת תמונה : קל לשפר את רזולוציית התמונה ולתקן עיוותים ותמונות מטושטשות במינימום מאמץ.
  • זיהוי תמונות אוטומטי: תוכנות עריכה יכולות לזהות את סוג התמונה עליה היא עובדת, בין אם התמונות הללו הן דיוקנאות, נופים, תמונות המכילות יצורים חיים ובעלי חיים, או כל סוג אחר של תמונה, והתוכנית תתחיל להציע התאמות ואפקטים מתאים לכל תוכן. סוגים שונים של תמונות.
  • הסרת אובייקטים לא רצויים: תוכניות עריכה מאפשרות כעת להסיר אלמנטים ואובייקטים מתמונות בדרכים רבות ושונות מבלי להשאיר אחריו עקבות כלשהם של סימני עריכה או שינוי בתמונה.
  • הסרת רקע: לרוב תוכנות עריכת התמונות יש את התכונה של הסרת הרקע, החלפתו ברקעים אחרים והתמקדות באובייקטים או באנשים בתמונה. עם זאת, ייתכן שיידרשו כמה התאמות ידניות כדי שהתמונה תיראה הגונה בסופו של דבר.
  • החלף את השמיים: רוב תוכנות עריכת התמונות מסוגלות כעת לזהות את השמיים בתמונה, להחליף אותם בהיבטים שונים של השמיים ולהתאים אוטומטית את תאורת התמונה בהתאם למראה השמיים החדשים.
  • התאם אפקטים: אפליקציות אלה יכולות להתאים את ההדגשות, רמות הניגודיות והצללים של תמונה באופן אוטומטי או בלחיצת כפתור.
  • שיפור פנים: הפך קל להסתמך על כלי ריטוש, הסרת פצעונים מהפנים, תיקון עיוותים, תיקון תמונות מטושטשות ומטושטשות וצביעת תמונות ישנות, הכל באמצעות מספר רב של אפקטים ומסנני צבע.
  • הסתר נושא תמונה: התכונה ‘הסתר או הסר תמונה’ מאפשרת לעורכים לבצע התאמות קריטיות לנושא התמונה או לרקע בצורה מדהימה.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

הצטרפו אלינו בטלגרם